Dr hab. Jacek Trębecki
Wiceprezes Zarządu
Pasjonat internal relations oraz psychologii PR. Specjalizuje się w zakresie komunikowania wewnętrznego, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami. Swoją rozprawę habilitacyjną poświęcił obszarom komunikacji wewnętrznej.
Autor kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych podmiotów w kraju (m.in Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel) i zagranicy (Rząd Federacji Rosyjskiej, JTT Tobacco, METRO Group). Członek jury branżowego konkursu „Złote Spinacze”, EUPRERA (The European Public Relations Education and Research Association), PTE, PSPR i SAUEP.
Przeprowadził wiele badań, m.in. wraz z zespołem prof. Krishanmurty Sriramesha z Nanyang University w Singapurze, prof. Alana Freitaga w Uniwersytetu Północnej Karoliny w USA. Autor ponad 60 publikacji specjalistycznych: recenzji, rozdziałów w monografiach i podręcznikach, artykułów itd.
Poza pracą zawodową aktywny jest w środowisku naukowym – posiada tytuł doktora habilitowanego w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu PR.