Specjalizuje się w komunikowaniu w sytuacjach kryzysowych, planowaniu strategicznym oraz komunikacji w Internecie. Jest autorem pierwszej w kraju rozprawy habilitacyjnej z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych. Tworzył i realizował kampanie oraz strategie dla czołowych firm polskich i zagranicznych, takich jak PTC, KGHM, i METRO Group. Jest członkiem międzynarodowego zespołu badawczego pod kierownictwem prof. Krishnamurthy Sriramesha z Nanyang University w Singapurze oraz koordynatorem największego projektu badawczego w Europie z zakresu strategii komunikowania – European Communication Monitor.
Pasjonat internal relations oraz psychologii PR, specjalizujący się w komunikowaniu wewnętrznym, kampaniach społecznych i relacjach z mediami. Jego rozprawa habilitacyjna dotyczyła komunikacji wewnętrznej. Jest autorem kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych firm w kraju, takich jak Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel, oraz zagranicznych, w tym JTT Tobacco i METRO Group. Przeprowadził wiele badań, w tym z zespołem prof. Alana Freitaga z Uniwersytetu Północnej Karoliny w USA.